• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ 
حال خوش پارك جنگلی نبوت
به گزارش روابط عمومي شهرداري نسيم شهر : شهردار نسیم شهر با اشاره به افزایش سرانه های فضای سبز اظهار داشت: با حمایت های شورای اسلامی شهر ، احداث و بهسازی بزرگترین پارک جنگلی نسیم‌ شهر انجام شده است.

مروری بر یک پروژه شاخص

حال خوش پارک جنگلی نبوت

به گزارش روابط عمومي شهرداري نسيم شهر :

شهردار نسیم شهر با اشاره به افزایش سرانه های فضای سبز اظهار داشت: با حمایت های شورای اسلامی شهر ، احداث و بهسازی بزرگترین پارک جنگلی نسیم‌ شهر انجام شده است.

عباس شوندی با تاکید بر کسب دستاوردهای خوب در حوزه عمرانی و فضای سبز عنوان کرد: سرانه های فضای سبز در نسیم شهر به حد مطلوبی رسیده است و این روند با احداث و تکمیل پارک جنگلی نبوت و پارک ویژه بانوان به طور چشمگیری افزایش میابد.

وی افزود: انشاالله در نظر داریم پروژه پارک جنگلی نبوت را  در هفته دولت به بهره برداری برسانیم تا مردم فهمیم نسیم شهر بتوانند از محیط آرام و دلنشین و لوازمات ورزشی آن بهره مند شوند.

شهردار نسیم شهر خاطر نشان کرد: این پروژه یکی از مطالبات به حق شهروندان نسیم شهر و از وعده های مدیریت شهری بود که تمام سعی و تلاش خادمین مردم برآن شد تا دغدغه مردم عزیز برای ایجاد محیطی پرنشاط انجام گیرد.

شوندی در پایان خاطرنشان کرد: پارک جنگلی نبوت در آینده نزدیک با احداث پیست دوچرخه سواری ، زمین والیبال و بسکتبال ، تنیس و اسکیت برای علاقه مندان به ورزش های انفرادی و گروهی مهیا خواهد شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0