• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ 
‍ جدول گذاری معابر شهری نسیم شهر با جدیت دنبال می شود
به گزارش روابط عمومی شهرداری نسیم شهر : شهردار نسیم شهر از جدول گذاری معابر و ترمیم آسفالت نقاط مختلف شهری خبر داد و گفت: جدول گذاری معابر با جدیت از سوی مدیریت شهری دنبال می شود.
‍ (https://attach.fahares.com/o2pC1W4ql7p7NdmEzc2+hQ==) جدول گذاری معابر شهری نسیم شهر با جدیت دنبال می شود


 
به گزارش روابط عمومی شهرداری نسیم شهر :
شهردار نسیم شهر  از جدول گذاری معابر و ترمیم آسفالت نقاط مختلف شهری خبر داد و گفت: جدول گذاری معابر با جدیت از سوی مدیریت شهری دنبال می شود.


عباس شوندی افزود: مدیریت شهری نسیم شهر علیرغم تمامی مشکلات مالی، اجازه نداده تا پروژه های عمرانی و شهری رو به تعطیلی برود و هم اکنون بسیاری از پروژه ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: ترمیم و اصلاح روکش آسفالت در بسیاری از خیابان ها و معابر، مورد مطالبه شهروندان نسیم شهری  قرار داشته و این مهم از سوی مدیریت شهری در حال انجام است.

شوندی با تأکید بر انجام پروژه جدول گذاری در معابر شهری نسیم شهر گفت: جدول گذاری معابر شهری نسیم شهر  در نقاطی که ضرورت احساس می شد، با جدیت از سوی شهرداری دنبال می شود.

وی یادآور شد: طی روزهای اخیر و با تلاش های صورت گرفته، عملیات جدول گذاری  خیابان حافظ؛خیابان سهیل ؛ خیابان خیام در محله احمد آباد و چندین نقطه دیگر از محله های مختلف نسیم شهر به پایان رسیده که انشاالله این روند تا پایان سال و با تمام توان در راستای جلب رضایتمندی  شهروندان گرامی ادامه خواهد داشت.
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0