img_0334.jpg

 

سخن سرپرست شهرداری نسیم شهر 

با شهروندان گرامی

امروز بر خود می بالیم که ایران اسلامی پس گذشت بیش از چهل چهار سال است در سایه رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی و‌ مقام معظم رهبری با پشتوانه اتحاد ملی توانسته مرزهای توسعه و ‌پیشرفت را در حوزه های مختلف پشت سر بگذارد و خرسندم که خدمتگزار شهروندانی هستیم که علیرغم بسیاری از تحریم ها ثابت کرده اند ، همبستگی و وحدت رمز موفقیت و سربلندی است .

 ایرانی ثابت نموده است که تمدنش نه تنها در تاریخ بلکه همواره در اراده اعتقاد و ایمان او نیز نهفته است و با درک حقیقی و اطلاع کافی از اوضاع اجتماعی مسایل را بررسی ‌نموده و با بصیرت توانسته در هر حوزه‌ای که بخواهد پیشرفت کند و به بهترین شکل هدف خود را پیش می‌برد و این مهم مسئولیت را برای ما بسیار سخت و عزممان را جدی تر می کند .

 لذا معتقدم برای اعتلاء و پیشرفت در این شهر، باید به صورت جهادی و میدانی وارد عمل شد تا بتوان بهترین تصمیم و عملکرد را از خود ارائه دهیم،  این نگرش مهم یکی از ابعاد غیرقابل انکار مدیریت به شمار می آید که در سایه مدیران، مشاوران، متخصصان و کارشناسان خبره و‌حمایت مردم به همراه تلاش و کوشش شکل دهنده اقدامات مثبت در خدمت رسانی بهینه خواهد شد.

ردای خدمت برای مردمی خونگرم با اعتقاد، با عزت و همیشه در صحنه است افتخاری است که خداوند نصیب این بنده کوچکترین نموده تا با توجه  به پتانسیل ویژه‌ای شهر به بهترین شکل انجام وظیفه نمایم ‌‌در این راه  تمام تلاش خود را بکار می گیرم تا با نگرش به خرد جمعی و نگاه به آینده ای بلند و بهره‌گیری از دانش و گنجینه انسانی ارزشمند این شهر بتوانیم اقدامات بسیار خوبی را به اجرا در بیاوریم .

اما امروز نسیم شهر نیازمند اجرای طرحهای فاخر عمرانی و تغییر در ساختار شهری با توجه به خط مشی های تعریف شده در طرح های جامع و تفصیلی است و قطعاً با این دیدگاه در نظر داریم مهمترین و مناسبترین عملکرد را در این دوره با کمک همه مدیران باهوش و بادرایت این شهر به اجرا در بیاوریم تا انشاالله پس از پایان دوره خدمت گذاری بتوانیم در مقابل مردم رو سفید باشیم . انشاالله

مهندس محمد رضا بابا حسینی 



Unable to load control 'DesktopModules/ContentBrowser/ContentBrowser.ascx'!
The file '/DesktopModules/ContentBrowser/ContentBrowser.ascx' does not exist.
Unable to load control 'DesktopModules/AddModule/AddModule.ascx'!
The file '/DesktopModules/AddModule/AddModule.ascx' does not exist.
6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0